راهکار چیست؟

مدیریت کار و پروژه می تواند سخت و چالش برانگیز باشد. هماهنگی افراد، پیگیری سرعت عملکرد تیم، بررسی میزان رضایت مشتری و ده ها مورد دیگر از دغدغه های مدیران و تیم های فعال در پروژه بوده است اما نرم افزار مدیریت کار و پروژه راهکار برای آسان سازی و کنترل شرایط سخت طراحی شده است.

در این نرم افزار شما امکان تعریف انواع پروژه و همچنین شکست کار ها در 4 سطح را دارید. همچنین با تعریف انواع تیم ها و تخصص آنها در سامانه می توانید پروژه هایی که هر یک از تیم ها مشغول فعالیت در آن هستند را مشخص کنید. علاوه بر این شما می توانید هزینه های مالی و زمانی پروژه ها کنترل کنید تا در زمان مناسب تصمیمات درستی درباره مسیر حرکت تیم و اولویت ها در سازمان داشته باشد.

ویژگی های راهکار​

 

  • دسترسی سریع به اطلاعات مهم پروژه ها
    • درصد پیشرفت پروژه
    • وضعیت زمانی پروژه
    • وضعیت هزینه های پروژه
    • تیم های همکار در پروژه
  • دسترسی به تیم ها و اطلاعات مرتبط به هر تیم
    • پروژه های تیم
    • کارکرد تیم
    • هزینه های تیم
    • برد فعالیت تیم
  • گزارش های مختلف از اطلاعات سامانه
    • گزارش زمان و هزینه بر اساس تیم و پروژه 
    • گزارش بهره وری براساس زمان تخمینی و زمان واقعی

 

  • امکان تعریف فرایند و استفاده از کارتابل جریان کار
  • امکان چت اعضای درگیر پروژه با هم روی هر مورد کاری
  • امکان مدیریت هزینه های تیم با تخصیص هزینه پایه برای تیم یا فرد
  • امکان الصاق فایل ها و اسناد به پروژه
  • امکان مدیریت سطح دسترسی افراد

امکان چت روی هر مورد کاری​

در راهکار شما می توانید روی هر مورد کاری شامل پروژه، فاز، درخواست و کار از امکان گفتگو (چت) استفاده کنید

امکان ثبت خودکار ساعت کار​

با افزودن کار به ستون "درحال انجام" به صورت خودکار زمان سنج شروع به ثبت زمان برای این کار می کند